Idealny kandydat
Aby pracować w nieruchomościach trzeba przede wszystkim je kochać i rozumieć, że klienci poszukując nowego lokum będą inwestować ogromne pieniądze, często zadłużając się na całe życie. Ta świadomość jest podstawą szacunku jaki Doradca Pronovo powinien okazywać klientom i ich potrzebom. Empatia połączona z wysoką asertywnością pomagająca w doradztwie w zakresie dużych inwestycji to podstawowe cechy dobrego Doradcy Klienta w Pronovo.
Etapy rekrutacji
Nasz proces rekrutacji oparty jest na zasadzie pełnej transparentności. Podporządkowany jest temu aby kandydat jak najlepiej poznał specyfikę firmy oraz swoje przyszłe zadania.
Składa się z 3 etapów:
  1. Etap informacyjny - informujemy o specyfice PRONOVO i systemie pracy.
  2. Etap kompetencyjny - sprawdzamy w rozmowie i testach kompetencje kandydatów.
  3. Etap testowy - kandydat ma szansę zobaczyć a także spróbować w praktyce jak pracuje doradca Pronovo.
 

Nie prowadzimy rekrutacji non-stop za co przepraszamy. Jest to spowodowane faktem, iż nasz zespół doradców jest ograniczony wielkością i rozbudowujemy go w tempie pozwalającym na profesjonalne wprowadzenie i wyszkolenie nowego doradcy. Ta inwestycja jest czasochłonna.
Oczywiście prowadzimy okresową rekrutację i wówczas ogłaszamy to w mediach.

DORADCA KLIENTA



PROFIL KANDYDATA

Doradca Klienta Pronovo to osoba, która:

  • posiada wykształcenie wyższe lub jest w trakcie jego zdobywania
  • dobrze zna topografię powierzonego obszaru działania oraz posiada prawo jazdy kategorii B oraz praktykę jako kierowca
  • jest zorganizowana i sumienna
  • jest dojrzała emocjonalnie i cierpliwa w pracy z klientami
  • lubi kontakt z ludźmi i ma wysoki poziom asertywności oraz kultury osobistej
  • posiada doświadczenie w aktywnej pracy z klientem (kontakt poza biurem)
  • rozumie znaczenie standardów obsługi klienta i stosuje je w praktyce
  • jest otwarta na nowe wyzwania i na uczenie się nowych umiejętności
  • wiąże z pracą w nieruchomościach swoją przyszłość zawodową

DORADCA KLIENTA system pracy

Pracuje z nami w oparciu o kontrakt. Jego wynagrodzenie jest prowizyjne. Pracuje poza biurem. Spotkania w biurze są sporadyczne i w większości przypadków związane z szkoleniami na sali. Przez cały okres pracy znajduje się pod opieką coacha, który szkoli go na zasadzie "on the job training" czyli w trakcie kontaktów z klientem.

Jego praca polega na opiece nad Klientami (kupującymi i sprzedającymi). Centrum Informacji PRONOVO do każdego Klienta automatycznie przydziela doradcę, który pracuje tak aby zaspokoić oczekiwania swoich klientów poszukujących nieruchomości jak i przygotowuje i przeprowadza prezentację nieruchomości z naszej oferty. Opieka to znajdowanie ofert nieruchomości trafiających w potrzeby osób poszukujących nieruchomości. Oferty Doradca pozyskuje samodzielnie. Program CRM Pronovo znacznie ułatwia to zadanie. Atrakcyjne oferty są przez niego prezentowane Klientom. Opieka nad Klientem to praca zespołowa w Pronovo tak więc doradca musi być nastawiony na pracę w zespole i dobrze się czuć jako "team player".

   

Aktualna rekrutacja

Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko DORADCY KLIENTA.

Osoby zainteresowane pracą w Pronovo prosimy o nadsyłanie aplikacji składających się z CV oraz Listu Motywacyjnego. Na tym etapie interesują nas szczególnie powody z jakich kandydat chce wybrać lub wybrał pracę w nieruchomościach oraz dlaczego uważa, że odniesie sukces i osobistą satysfakcję w pracy w naszym zespole.

Adres do nadsyłania aplikacji: oferty@pronovo.pl

Dziękujemy za aplikacje i jednocześnie przepraszamy ale skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Szkolenia
Konsultatywna formuła doradztwa wymaga aby w programie szkoleń Pronovo znajdowało się dużo tzw. miękkich umiejętności. Jednak w kraju, w którym istnieje prawdziwy gąszcz przepisów dotyczących nieruchomości szkolenia w zakresie aktualnej wiedzy formalno-prawnej są równie ważne.